Los bericht bekijken
Oud 22 januari 2021, 11:11   #251
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Maw, je staat achter de ideologie van 'schild & vrienden' ?
Trouwens, moest hij echt helemaal onschuldig zijn zoals jij beweert dan was deze zaak al lang afgesloten geweest en dat is ze helemaal nog niet. In het tegendeel zelfs.
Twee zogezegde feiten naar voren brengen die helemaal geen feiten zijn maar enkel jouw hersengespin in mijn schoenen geschoven...
Als ik ben voor eerlijke en juiste justitie dan is er niets dat bewijs dat ik de ene of andere groep aanhang... Ik ben tegen heksenjachten waarbij mensen denken dat ze zonder ook maar de minste vorm van justitie iemand mogen oordelen en veroordelen... Ten andere het blijft niet bij denken, ze doen het ook...
Wat ik beweer is dat men nog moet bewijzen dat wat hij wel of niet gedaan heeft schuldige feiten zijn die onze huidige wetten overtreden, of niet...
En daaraan twijfelen, gezien de overal gevoerde heksenjachten, die steunen op de zichzelf voor de waarheid en de enige waarheid houdende inquisitie, is alleen maar gezond en zelfs meer dan gezond verstand...

In feiten, meer dan de hier zogezegde goegemeente ben ik tegen facisme en extreem rechts, dat juist zijzelf met al hun ongerijmdheden terug in het leven aan het roepen zijn...
En daar doe ik zeker niet aan mee, meer daar waarschuw ik voor...
Maar tegen indoctrinatie optreden is heel moeilijk...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden