Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein
Roken en daardoor kanker oplopen is iemands eigen verantwoording en eigen schuld. Idem HIV. Als iemand zo nodig in sex sauna's vertoeft of prostituees bezoekt zonder condoom dan mag dat nooit een reden zijn om mij met een mondkap op te verplichten en 1.5 m afstand te houden. Ook als degene geen sex freak is maar door een onveilig sexueel 'ongelukje' HIV heeft opgelopen. Zijn of haar probleem is niet mijn probleem..
Laat staan mijn kinderen opgroeien in een omgeving met meer leerachterstand dan de norm, omdat scholen dicht moeten. Rijst met melkpoeder op tafel moet komen omdat er 0 cent binnenkomt van mijn kant binnenkomt door Corona crisis. PS. liever eet ik nog boomschors dan mijn hand ophouden bij familie of schulden maken. Ik kan doorgaan. Inperken bewegingsvrijheid. Zij, de asocialen, die blijkbaar weigeren of te slap zijn een gezonde Body Mass Index aan te nemen mogen niet mijn leven verzieken, noch van mijn kinderen. Nooit!
..
Als iemand obesitas heeft dan eet hij of zij maar 1 x in de 24 a 32 uur. Anders eet geen koolhydraten meer. In ieder geval 0 zout en suikers innemen. Neem elke dag een ijsbad. Obesitas is een mind issue. Punt.
Amen.
|
Tijdens het boomschors eten smikkel je per ongeluk een giftige kever mee op. Je was niet erg aandachtig. Het ziekenhuis weigert je omdat het je eigen eet- en levensgewoonte en dus verantwoording is. Je immuniteit is nu erg sterk verzwakt, maar helaas kan je niet naar de apotheker voor vitamines want daar staan zieke besmettelijke mensen zonder mondmasker die je de das kunnen omdoen.
Je BMI is gelukkig wel niet boven de norm.