Los bericht bekijken
Oud 22 januari 2021, 21:42   #162
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
De wijze waarop u mijn woorden interpreteert zegt vooral iets over u. Ik bedoel het nl. letterlijk zoals ik het daar formuleerde. En wederom waar dat u toe inspireert, is volledig voor uw rekening en weerspiegelt uw innerlijke.

In het voorbeeld dat u gebruikt omdat u denkt dat het tot mijn denkpatronen past(wat niet zo is), is irritatie(volgens u) blijkbaar genoeg aanleiding om iemand een bepaald gevoel(uw Erdogan kontlikker) niet te laten ervaren. Dat is helemaal niet wat ik zeg. Hoe kan irritatie mij nu in mijn vrijheid beperken of een fysieke invloed op mijn persoon hebben? Als iemand zich door irritatie laat beperken dan zegt dat vooral iets over zijn mentale toestand.

Ik heb de indruk dat u nood heeft aan een uitleg met beeldspraak. Dus als doordat iemand zich op een bepaalde manier uit(als Erdogan kontlikker of racistische VB'er) en dat als gevolg heeft dat mijn fysieke integriteit in gevaar komt(een pak slaag krijg of in een gaskamer beland) dan moet er een automatisme zijn die dat verhinderd.
Toffe uitleg, maar het sluitstuk blijft: "zolang het u niet stoort".