Los bericht bekijken
Oud 23 januari 2021, 08:19   #117
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Inderdaad. Hier kan men niet uit. En vaccinatie gaat het probleem niet oplossen, misschien zelfs in tegendeel: het gaat oftewel de zaken erger maken (indien mijn 'test' uitkomt), oftewel de mutaties een boost geven.

Binnen enkele jaren zou het wel kunnen lukken, als men de planeet volgezet heeft met vaccin fabrieken, en we de maandag een nieuwe variant ontdekken, en de vrijdag reeds voldoende vaccins hebben voor gans het land. Het probleem zal zijn dat onze economie tegen dan zodanig gehavend is dat we dat niet meer zullen kunnen betalen.

Als de vaccin productie trager gaat dan de evolutie van nieuwe varianten die eraan ontsnappen, heeft men gewoon een virus-enhancer gemaakt he.

Ik denk dat we nu 1 jaar nodig hebben om de vaccin hysterie laten te bekoelen - wat eigenlijk op termijn bijzonder nefast is, dat men het geloof in vaccins totaal naar de knoppen zal geholpen hebben. Om dan eindelijk naar normale geneeskunde te gaan, en behandelingen te zoeken.
In de zomer van dit jaar staan wij op een kantelpunt denk ik. Namelijk de meesten hebben dan de prik al gehad, en het klimaat is dan onvriendelijk tegen corona. Ik hoop dat sommige politici en virologen het roer om durven te gooien waardoor mogelijk een kettingreactie opgang komt bij de media waardoor de massa wakker geschud wordt. Men gaat corona accepteren in het leven en men laat zich niet meer 'regelen'.

Dat was het postive scenario.

Als dit niet gebeurt vrees ik voor een inktzart scenario met blijvende ingrijpende consequenties. Zoals wij die bijvoorbeeld in de 7e eeuw gezien hebben met de razendsnelle expansie van de Islam.. Mocht op dat eerder genoemde cruciale moment, zomer, wederom veruit de meerderheid van virologen en politici het laten afweten, inzetten op angst, vaccin 2022, dan zie ik het extreem somber in en kunnen wij ons gaan opmaken naar een vorming van een nieuwe religie. Namelijk waarin God niet centraal maar de dood en regelneverij wat erbij komt kijken. De profeet in deze zal het WHO zijn. Wat nu dus ook al het geval is, alleen wie er in niet in gelooft zal worden verketterd. Brainwashen gaat tot in den extremisme. Koran 2.0 zeg maar.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 23 januari 2021 om 08:27.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden