Los bericht bekijken
Oud 23 januari 2021, 10:33   #58
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Omdat dat hoort bij de angstpropaganda tiens. En dat is nu al 10 maanden zo. Raar dat je dat niet beseft.
mja, ik weet dat algoritmes mensen online een heel andere wereld voorschotelen maar als ik het nieuws bekijk zie ik toch vaak onzin dat wij het zo geweldig doen, de beste vd klas zijn,...
jij hoort dat blijkbaar niet (gisteren Decroo nog een paar keer in zijn speech)
ik denk eerder dat zij op ons voorlopen zoals wij op Duitsland voorliepen in november.

Citaat:
Het probleem is telkens natuurlijk dat wie technisch een KLEIN BEETJE onderlegd is, het van ver ziet (tenzij mee in de angsthysterie) maar als hij daar dan zijn medeburger op wijst, moet horen dat hij geen "expert" is.
Ik kijk gewoon wat er tot nu toe gebeurd is en ik zie vandaag krek dezelfde film als in februari en augustus/september, gewoon copy-paste. wat spelen met cijfers en weekgemiddeldes, af en teo een groepjes weglaten, teststrategie af en toe aanpassen tot die politiek wenselijk is etc. Totdat de ziekenhuisopnames echt beginnen stijgen. Dan is het al 2x hopeloos te laat geweest. Terwijl je het 2x van heel ver zag aankomen.
experten die zich voor de politieke kar laten spannen zie je nu ook weer.
1207 is offline   Met citaat antwoorden