Los bericht bekijken
Oud 23 januari 2021, 12:40   #139
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Wat is vrij zijn ? Kunnen we het uren over hebben .....Vrij zijn is een illusie. Van het ogenblik dat ik mag eten en drinken wat ik wil en wat leuk bezig zijn op deze ze apenplaneet zou ik me vrij moeten voelen want veel meer moet je niet verwachten.
Hier hangt toch ook op iedere hoek van de straat of op de weg een camera ? Hier moet je toch ook voor iedere handeling 47 documenten invullen en versturen en weer versturen. 2 dagen te laat en je wordt beboet.
Zelfs de duiven in uw duivenkot zijn aan regeltjes onderworpen.
Zelfs uw auto is hier niet vrij.....zelfs die moeten ze ieder jaar controleren.. Uw banden halve cm breder en je mag uw auto van kant laten staan. Ach vrijheid...laat me lachen.
Men is eraan het werken dat je dit niet meer ga kunnen. Want de manier waarop je deze dingen graag zou doen, kan jezelf niet meer kiezen.
Op dit forum kan je nu nog open en in alle vrijheid discussieren.
Daarbuiten wordt daar kennelijk een seriuze rem opgezet.
Mja, we kunnen alles weg relativeren niewaar?
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks

Laatst gewijzigd door Reverberation : 23 januari 2021 om 12:41.
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden