Los bericht bekijken
Oud 23 januari 2021, 15:05   #168
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
België en al zeker Vlaanderen is een Bierland. En ik heb al meerdere malen de indruk gehad dat het vooral zware drinkers zijn die het meest staan brullen hoezeer zij tegen drugs zijn.
Op een familiefeest in Vlaanderen zal een zatte nonkel altijd als een plezante nonkel worden onthaald en zullen zijn zatte fratsen gepaard gaan met de nodige hilariteit.

Zeg op dat feest dat jij af en toe wel is aan een jointje lurkt en je wordt direct aanzien als de schande in de familie...Stel je voor een druggebruiker in onze Vlaamse familie

Nederland is op wandelafstand van hier maar op dat vlak ( en ook andere) een pak minder hypocriet.
Nooit luisteren naar anderen tenzij ze het oprecht goed bedoelen met je. Degene die maar een “narrative” napraten hebben geen kennis van zaken en blaten informatie na. Luister naar je lichaam en oordeel de boom naar diens vruchten.

Na deze zomer ga ik een tinctuur maken en dagelijks nemen om mijn weerstand te verhogen. Volgens mij is er een strijd tegen omdat onderdrukkers er niet bij gebaat zijn als we zonder hun brol kunnen.