Los bericht bekijken
Oud 23 januari 2021, 18:15   #291
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
bij jongeren begin je te kronkelen
Nee, natuurlijk niet. Maar je begrijpt niet wat ik zeg. Ik zeg dat afhankelijke mensen niks te eisen hebben als hun eisen komen van het feit dat ze afhankelijk zouden zijn.

Citaat:
hoe kapot zou de maatschappij zijn als we 2020 da virus genegeerd hadden
Het zou ongemerkt zijn. Alles zou normaal draaien. Er zouden wat doden zijn, een beetje meer dan een gewoon jaar, maar dat zou niks in de grond veranderen.

Ik zal het zo stellen: stel dat in 2020, niet alleen de mensen gestorven zouden zijn die "normaal" in 2020 zouden sterven, maar dat we ook nog eens alle doden hadden gehad die in 2021 ook zouden gestorven zijn.

Met andere woorden: stel dat alle overlijdens die "normaal gezien" in 2021 zouden plaatsgevonden hebben, nu al in 2020 zouden plaatsgevonden hebben.

Denk je dat de maatschappij daardoor in de problemen zou geraakt zijn ?
Denk je dat er geen kappers meer zouden zijn, en men niet meer op cafe zou kunnen gaan ?

Ik denk dat men dat zo goed als niet zou gemerkt hebben. Als de meeste mensen die "normaal" in 2021 zouden sterven, al in 2020 zouden dood gegaan zijn, dan zou geen enkel bedrijf hierdoor op de fles gaan, dan zou geen enkele activiteit naar de knoppen zijn. Niks van dat alles.

Welnu, corona zou MINDER gedaan hebben dan dat. Want dat zou 110 000 doden "extra" betekend hebben, en corona zal dat niet gedaan hebben.

De maatschappij gedurende 2020 zou normaal gedraaid hebben. Op wat straffe verhalen na van ziekenhuizen die mensen weigerden.

Laatst gewijzigd door patrickve : 23 januari 2021 om 18:16.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden