Los bericht bekijken
Oud 27 februari 2005, 15:34   #77
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Bakkebaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Bakkebaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Toevallig heb ik ook niets tegen andere culturen.
Ik ga zelfs op reis om daar kennis mee te maken.
Omdat pygmeeën schoenmaat 32 hebben zijn ze heus niet minderwaardig.
Ik heb wel een hekel aan bakkebaarden die geld willen verdienen door die pygmeeën naar België te halen.
Niet alleen maakt je die mensen niet gelukkig omdat zij in een vreemde cultuur terecht komen waar ze niet kunnen aarden. Bovendien kost het handen vol geld om ze te onderhouden en om bakkebaard te betalen om ze te begeleiden. Hier kunnen ze immers niet in hun levensonderhoud voorzien met jacht en visvangst en komen ten laste van onze sociale voorzieningen. Toevallig die voorzieningen die we opbouwden om onze oude dag door te komen. Ook wij kunnen hier immers niet meer leven van jacht en visvangst.
Voor moest u het niet weten: ik ben geen sociaal werker of dergelijk. Verre van zelfs.
En ooit al gedacht dat veel immigranten naar hier komen omdat ze hier minder ongelukkig zijn dan in een land dat compleet verwoest is?

En ik leid hier uit: je hebt niets tegen andere culturen, zolang ze maar niet in de buurt van je huis komen.

Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden".
Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Bakkebaard is offline   Met citaat antwoorden