Los bericht bekijken
Oud 24 januari 2021, 14:21   #20
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik vraag mij dat ook af. Hier in Frankrijk hadden ze voor Kerstmis een grote campagne opgezet "test U alvorens bij oma te gaan" en veel volk heeft dat gedaan. Dat heeft goed gewerkt. En.... nu is dat opgedoekt. Joost mag weten waarom. Je kon gewoon in verschillende centra in de stad in de rij gaan staan en U laten testen, en je had het resultaat 24 uur later via SMS. Het kon wel vlotter georganiseerd worden, want soms moest je een uur in de rij staan. Maar kom, de mogelijkheid was er. Ik dacht dat dat een begin zou zijn van een "opschalen", maar nee, foetsie.
Mijn zoon is vrijdagavond getest. Ze geven een blad mee met uitleg hoe je kan inloggen op Mynexus, of je moet naar de huisarts bellen.

Nu blijkt dat mynexus niet werkt voor -15jarigen, dus moet je als ouder inloggen. Dan moet je een mail schrijven om uw zoon aan uw account toe te voegen. Natuurlijk werkt daar niemand daar niet in het weekend.
Idem, de huisarts kan je in het weekend niet terecht. Als je de nummer van de huisarts van wacht belt krijg je gedurende de wacht al te horen dat je niet moet bellen voor resultaten.
Echt comedy capers hier. Dus als ik morgenvroeg de uitslag niet heb, dan moeten mijn dochters naar school, voor misschien een uur later terug te komen en de hele klas in quarantaine te zetten.

Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 24 januari 2021 om 14:21.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden