@ Erw
Onwaarschijnlijk wat je er allemaal bijsleurt om krampachtig iets te bewijzen dat niet te bewijzen valt. Omdat er ook niks te bewijzen is.
Als ik je nou goed begrepen heb, zou ik het in "bedekte termen" (waarom is me nog een raadsel) hebben over het VB omdat die naar jouw zeggen (jaja, ik heb dat nooit gezegd) zou beantwoorden aan het profiel van een haatpartij. En om dat te doen baseer je je op de "klassieke" en "stereotype" manier waarop Blokhaters hun argumentatie opstellen. Je gaat er dus van uit dat ik een Blokhater ben... Waarom? Volgens de filosofie "if you're not with us, then you're against us?" Zoiets, Erw? Zit de wereld volgens jou dan zo simpel in elkaar?
En meteen in dezelfde post geef je een voorbeeld van de Palestijnse zelfmoordlafaards dat perfect past binnen het verhaal dat ik heb willen meegeven. En ontken je dus dat mijn repliek "op maat van het VB" zou gesneden zijn.
Je moet weten wat je wil he... In het politieke forum gooi je met dat soort van gestuntel geen hoge ogen.