Discussie: Haat
Los bericht bekijken
Oud 27 februari 2005, 17:56   #91
de Vexille
Parlementsvoorzitter

de Vexille's schermafbeelding

Standaard

@Erw

Niet belerend beginnen doen wanneer je argumenten nog vluchtiger zijn dan het drijfzand waarop je je nu hebt begeven...

Maar goed, u vraagt:

Citaat:
1) Waaruit ik dat afleid? Door uw tekst te lezen. Zoals ik zei een samenraapsel van typische Vlaams Blok/Belang zwartmakerij. Als ik zeg 'zwartmakerij' dan zeg ik tegelijk 'leugens'.
Waaruit leidt u dat af? Concreet? Koppel eens wat citaten aan typische Blok-zwartmakerij... of "leugens". Vooruit, eieren leggen in plaats van te kakelen, Erw. Dit is een absoluut nietszeggend geleuter.

Citaat:
Tenzij u bijvoorbeeld het haten van spinazie kunt koppelen aan het opkrikken van het ego of de intelligentiegraad, heeft de Vexille een nogal 'op maat gemaakte' selectie van verklaringen opgedisseld. Op maat van de zwartmakerij die het Vlaams Blok/Belang viseert. Zei ik dat niet ook al?
Stelde je daarnet niet dat je behoorlijk geciteerd wilde worden? Doe me dan hetzelfde plezier. Vooruit, kom op met die "op maat gemaakte" selectie van verklaringen. Tot nogtoe heb je enkel mist gespoten, beste vriend. Tijd om man en paard te noemen. Citaat + waarom dit een "op maat gemaakte selectie" zou zijn. Zoniet zit je ook hier weer uit je nek te lullen.

Citaat:
Inzake uw motief om naam en toenaam niet te vermelden: omdat dit maatschappelijke discussies is en u toch uw kans wou grijpen om het Vlaams Blok/Belang sluiks in een topic over haat te betrekken?
Aha, en in een maatschappelijke discussie zou de naam van het VB niet mogen vallen? Of zou ik die niet willen in de mond nemen? Wake up... Als ik m'n kans wou grijpen, dan zou ik er wellicht zelfs een nieuwe thread aan gewijd hebben. Maar zoals ik ook eerder stelde, ik vind dat VB niet zo belangrijk om er m'n latijn in te steken.

Mijn repliek was heel algemeen een reactie op wat de topicstarter in het forum gooide. En als je daar met alle geweld iets anders in wil lezen, dan ben je inderdaad schoentjes aan het passen die niet voor jou waren neergezet. En de aanblik daarvan begint stilaan zielige proporties aan te nemen.

Geef dus maar eens antwoord op mijn opmerkingen / vragen, als je meent je stelling te kunnen onderbouwen tenminste.