Los bericht bekijken
Oud 27 januari 2021, 16:39   #128
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Objectiviteit. Het lijkt er op dat er (wegens geldgebrek) een potpourri van ‘meetmethodes’ gebruikt is. Ik lees dat alle RT-PCR testen een positief resultaat opleveren. Dat is toch zeer vreemd.
Er is iets dat ik ook niet direct gesnapt heb over die tests.

Maar het punt is: als men een methode heeft om na te gaan of iemand covid heeft of niet, welke die ook is, en men past die toe in de twee armen, dan is dat OK.

Wat men hier nagaat, is een klinische vaststelling van symptomatische covid. Als men dezelfde beslissingsmethode gebruikt in beide armen, dan is dat prima.

De enige uitzondering zou kunnen zijn dat er een totaal andere ziekte is die ook op die test nogal positief reageert en waarop het geneesmiddel in kwestie goed lijkt te werken en DIE ziekte is OOK volop aan het woeden.

Stel U voor dat er ginder in werkelijkheid griep woedt, en dat dat klinische onderzoek het onderscheid niet maakt tussen covid en griep, ja dan merken we dat ivermectine vooral goed op griep werkt.

Maar het geheel van klinische onderzoeken lijkt toch wel vrij "symptomatisch covid" te geven. En tenslotte is dat "normale geneeskunde" in tegenstelling tot wat wij hier doen en "virale aanwezigheid" als "ziekte" beschouwen.

Wat je wil weten of je iets hebt dat U van klinische covid kan genezen of tegenhouden. En ik denk dat dat protocol dat goed doet.

Als men hetzelfde doet in de twee armen van het onderzoek, en het verschil is significant, dan is het OK he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden