Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem
Wat die werking betreft, lijkt dit toch niet op het bekennen dat het vaccin niet werkt.
Dat het pfizer vaccin niet zou werken, moet ik nog voor het eerst wetenschappelijk onderbouwd zien worden. Dr. Mike Yeadon en Dr. Wolfgang Wodarg staan zwak en hebben geen enkel wetenschappelijk argument.
Mensen die zichzelf kritisch noemen en naar deze twee kwakzalvers opkijken doen mij aan Jehova getuigen denken die zichzelf ook kritische mensen noemen en met een meer dan 2000 jaar oud boek komen aandraven als ultiem bewijs. Trouwens die Jehova's zijn ook anti-vaxxers.
|
Volgens een getuige die ik ken mogen ze van de wachttoren vaccineren. De katholieke kerk vindt vaccineren met vaccins waar ze stamcellen van baby’s gebruikte zelfs geen probleem.
Mijn probleem is dat dit beleid door de strot wordt geramd en de mensen achter de schermen dat nooit via de simpele waarheid verkocht zouden krijgen.
Wat dan verscholen ligt tussen peer reviewed artikelen doet de haren rijzen. We leven in een zieke wereld en zij die ons het medicijn verkopen varen wel op de ziekte. De mensen die hun klauwen rond dit beleid knijpen zijn niet te vertrouwen met de biologie van deze aarde, zoveel weet ik. Ik mag misschien een idiote anti vaxxer zijn, maar dat is hoe het beleid mijn vertrouwen schond.
You can’t fool all the people all the time.