Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem
Hier wijk ik af van uw mening.
Wie aankoopt moet de effectiviteit nagaan ! Ik zie mij al aan mijn baas gaan vertellen dat ik de stoot van zijn leven heb gedaan. Ik heb het goedkoopste materiaal aangekocht. het bedrijf kan het wel niet gebruiken waarvoor het zou moeten dienen, maar het kan wel ingezet worden waar we het eigenlijk niet nodig hebben. En omdat het zo goedkoop was, heb ik dan ook maar heeeeel veel gekocht.
|
Nee, in tijden van nood is dat idioot. Dat is heel goed als je een normale markt hebt waar reeds geteste producten aanwezig zijn, en er geen penurie is. Dat is totaal idioot in het gezicht van een dure noodsituatie waar de kostprijs van een verkeerde aankoop minuscuul is in vergelijking met de winst van een goeie aankoop.
Men had gewoon ongeveer alle vaccins in grote aantallen moeten opkopen. Tant pis voor die die niet werken. Het volstaat van er een te hebben die goed werkt, en de winst daardoor is 100 keer groter dan de kost van brol gekocht te hebben.
Wat ben je ermee van kieskeurig te zijn, en geen nutteloze aankopen te doen, en ondertussen vast te stellen dat uw buur het werkend product heeft opgekocht en jij achter het net vist ?
Het is exact dezelfde blunder die al die nationale geneesmiddelen agentschappen maken, die "zekerheden" willen over HCQ en ivermectine alvorens het aan te raden. Dat is in deze omstandigheden idioot. Tegen de tijd dat ze hun "zekerheden" hebben, zijn er duizenden nutteloze doden gevallen mocht het werken. Mocht het niet werken, dan hebben mensen gewoon nutteloze pillekes geslikt.