Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje
Ja, dinsdag nog in Kaatsheuvel (30 minuten rijden banuit mijn woonplaats), woensdag in Almere en gisteren in Rotterdam (45 minuten rijden vanuit mijn woonplaats).
Tijdens mijn beroepsleven heb ik zelfs lange tijd op Nederlanders schepen gevaren.
Verschillende van mijn vrienden zijn Nederlanders en ik neem nog steeds regelmatig deel aan oefeningen voor oud-commando's die de Nederlandse krijgsmacht inricht.
Ga regelmatig varen met ribs en zeilboten in Nederland, daar zijn nu eenmaal meer mogelijkheden dan in België en de Nederlandse kust ligt op slechts 1 uur rijden van mijn woonplaats, de Belgische kust op 2u rijden.
Rotsklimmen doen wij vooral in Wallonië en Frankrijk, valschermspringen over heel Europa.
Overlevingstochten in Oost-Europa.
Ha ja, winkelen doe ik ook in Nederland, want daar kan je de PET-flessen terug inleveren en dus met je geen PMD zakken kopen. Blik verkoop ik in Nederland als oud ijzer en brengt dus geld op in plaats van geld te kosten om er vanaf te geraken.
Daarnaast liggen de prijzen lager in Nederland door de lagere loonkost en de lagere BTW op heel veel producten tegenover in België.
|
Je bent een echte wereldreiziger.
Kom je ook wel eens in de zusterstaat van België?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Frans-Guyana