Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Maar ik ben onder de slachtoffers van dit schrikbewind (enfin van het Franse, dat is even zot of nog erger, het is allemaal gelijklopend).
Dat ik eventueel ziek word en dood ga, wel, dat is uiteraard een fataliteit die ik aanvaard, want DIE IS NIET VEEL VERANDERD. Ik kan nog altijd een kanker opdoen. Ik kan nog altijd omver gereden worden. Al die dingen hebben nog altijd meer kans om mij te overkomen dan te sterven van corona, en dat is VOOR IEDEREEN ZO. Zelfs 80+ hebben meer kans om niet van corona te sterven dan van corona. Dus verandert dat in de grond niet veel.
DAT is wat de mensen niet begrijpen: corona is gewoon een extra risico, maar het is kleiner dan de andere risico's die ze al gans die tijd liepen zonder daarover te panikeren.
Maar daarvoor hebben we wel de maatschappij in een vlaag van hysterie kapot gemaakt. Vlaag van hysterie die zelfs aan de uiteindelijke uitkomst niet veel verandert !
|
Dat vaccin is ook maar gewoon een extra risico hoor. Maar je zegt daar toch liever niet direct tegen . Uitleggen altijd maar uitleggen.