Discussie: Bravo De Croo!
Los bericht bekijken
Oud 28 februari 2005, 13:28   #277
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avan
't Kan waar zijn (ik heb nochtans geen moeite om hem te begrijpen, en dat zeg ik niet omdat ik een De Croo-fan ben).

Maar praten niet veel mensen zo ? En is je opmerking daarover geen manier om nogal oneerlijk via de vorm de inhoud verdacht te maken. Het probleem is dat hij dialect in zijn Nederlands verweeft (lijk de meerderheid van de bevolking).

Als hijzelf dat feit zou aanhalen om te bewijzen dat hij dicht bij het volk staat (doet hij weleens, niet ?), dan zouden we gelijk hebben (hebben we gelijk) de redenering af te wijzen.

Het omgekeerde is waar : de waarde van een mening betwijfelen omdat ze in "slecht Nederlands" wordt geuit is ... laten we zeggen dat het meer zegt over de criticus dan over degene die bekritiseerd wordt.
De Croo is enkel voor het volk als het hem goed uitkomt. Zoals gratis bussen in z'n streek ter beschikking stellen voor de voorzittersverkiezingen van de VLD, of meelopen in de karnavalsstoet in Aalst om handjes te schudden. De Croo is het summum van een populist, en dat woord heeft hoegenaamd geen positieve connotatie.

Laatst gewijzigd door instromaniac : 28 februari 2005 om 13:29.
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden