Los bericht bekijken
Oud 9 februari 2021, 17:09   #107
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Hoe het virus u zal toetakelen weet je nooit. Dat kan alle kanten uitgaan. Meestal gaat het goed maar heel even ook heel slecht.

De kans dat je vandaag de dag wordt besmet is allesbehalve een waterkans...die kans is heel reëel.

En blijkbaar hebben de meeste mensen toch meer vertrouwen in de wetenschap dan in een onbekend virus.
Als je zo redeneert, kun je beter een touw kopen want dan heeft blijven leven ook geen zin.
Als mijn tante kl*ten heeft....weetjewel? Welke kwaliteit heeft je leven nog als je zelfs van je eigen schaduw schrik hebt door staatsterreur?

Er zwerven miljárden virussen rond, de kans dat je al besmet bent door de een of ander virus zonder het te weten is bijna zeker.
Bang zijn voor 1 virus omdat de politiek er een dodelijke bedreiging van maakt om dictator te kunnen spelen is pure waanzin gezien de miljarden virussen die er bestaan en waarvan er andere pas dodelijk zijn zoals ebola.

Ik vertrouw mijn intuïtie, mijn afweersysteem en het Leven, dus laat de virussen maar zweven, we zien het wel.
Ik ga echt niet al panikeren voor ik door de hond gebeten word, dat is nutteloos en verloren tijd om intussen te kunnen genieten van het leven.
Die tijd haal je nooit meer in, dat is voorgoed voorbij.
Wie graag zijn/haar leven verwoest door angst voor iets dat mogelijk nooit zal gebeuren, is een randdebiel die zich laat leven door zijn angst, een levende dode noem ik dat.