Los bericht bekijken
Oud 10 februari 2021, 23:27   #14
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Dat is wat anders. Desnoods zet je ze op een vliegtuig richting land van herkomst en duw je ze er ginder af. Mogen ze niet binnen? Spijtig, dan blijven ze maar op de tarmac rondhangen en kamperen.
Lijkt een beetje op de filmprent Con-Air.

Zou wel een goed plan kunnen zijn maar zal men dat uit bepaalde hoeken niet snel veroordelen dat soort van acties, de deportatie?

Deportatie zal een negatieve nasmaak krijgen en vrij snel geassocieerd worden met bepaalde dictatoriale regimes uit het verleden waarbij de leden bepaalde armbewegingen als 'groet' maakten tijdens het luid scanderen van Ausländer Raus????

Citaat:
Vrijwel alle landen kennen in het rechtssysteem voorzieningen om buitenlanders, ook die welke al langere tijd in het land woonachtig zijn, te deporteren wanneer deze bepaalde overtredingen begaan (doorgaans overtredingen van de immigratiewetten, met een politiek karakter of verstoringen van de openbare orde).
Het zal dus vrij snel tegenstand krijgen denk ik.

Men had dat anders moeten aanpakken en ze nooit mogen toelaten misschien laat staan ze nog te gaan bepamperen ook.

Op de on-topic vraag lijkt mij NOOIT ook het beste antwoord.

Laatst gewijzigd door Universalia : 10 februari 2021 om 23:30.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden