Los bericht bekijken
Oud 11 februari 2021, 12:14   #100
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
"01-01-2021 Brussels minister van Financiën Sven Gatz:

'Ik denk dat Bart De Wever bereid is Brussel op te geven in ruil voor meer Vlaamse autonomie.' "

https://doorbraak.be/sven-gatz-ik-de...mse-autonomie/

Het lijkt er op dat ook Bart gewonnen is voor de Ierse oplossing om Vlaanderen onafhankelijk te krijgen.

De Ieren zijn reeds honderd jaar onafhankelijk ondanks dat het er op leek dat zij via Belfast en omliggende counties vast aan Engeland geklonken waren.

De protestanten van Noord -Ierland waren niet voor de Ierse onafhankelijkheid te vinden.Juist zoals de Franstalige Brusselaars niets van de Vlaamse onafhankelijkheid moeten weten.

De Ieren lieten de Noord-Ieren voor wat ze waren en verklaarden de rest van Ierland onafhankelijk.

Weldra gaat Noord- Ierland uit economische -en financiële noodzaak als een rijpe appel in de schoot van het onafhankelijke Ierland vallen.

Juist zoals Brussel an een tijdje uit financiële noodzaak na een tijdje bij een onafhankelijk Vlaanderen zal moeten aankloppen.
Je bent nog geen beetje naïef als je denkt dat De Wever de Vlaamse onafhankelijkheid wil afkopen door de hoofdstad van Vlaanderen op te geven. De Waalse armoezaaiers kunnen niet zonder de Vlaamse miljardentransfers. Wat wél zal gebeuren is dat de Vlamingen helemAAL zullen geschoren worden als België NIET splitst maar de confederation Bruxelles-Walloni het voor het zeggen krijgt.

Ik heb lang geleden al geopperd om Brussel los te laten. Brussel zal als eerste branden voorspelde ik. Brussel brandt intussen om de haverklap. Er wordt geplunderd, vernield en brand gesticht, en zelfs de politie, ambulanciers en de brandweer worden aangevallen. Daar zullen ongetwijfeld de 1/3de autochtone Belgen die Brussel nog niet links lieten liggen verantwoordelijk voor zijn.....

Ik koppel één voorwaarde aan het afstoten van Brussel: de volledige splitsing van België.
De Wever stuurt op een confederaal België aan. Dat zal Vlaanderen niet van de parasieten af helpen die Vlaanderen al decennialang leeg zuigen.