parcifal
Citaat:
Wat een dramaqueen ben je alweer.
|
Uit de mond van degene die overal Russische complotten ziet.
Citaat:
"Horeca , corona-doden, vrijheid" : dat klinkt extreem hol uit jouw mond, precies of jij geeft daar ook maar een zier om.
|
Ik geef daar wel om alleen maar al voor mezelf. In ik heb geen probleem met Amerikaanse vaccins, ik ben niet degene die sommige vaccins weigert " omdat ze uit Rusland komen". Ik vind de Israelische politiek t o v de Palestijnen schandalig maar Israel heeft dat uitstekend gedaan, moet je kunnen toegeven, net als de Emiraten. Natuurlijk de aandeelhouders van pfizer zijn voornamelijk Joden en ze hebben eerst en vooral voor zichzelf gezorgd. Maar moet je Israel niet aanrekenen, wel de stomme EU leiders die de Amerikanen en Britten blind vertrouwden.
Mij maakt het absoluut niet uit welk vaccin zolang de horeca maar zo vlug mogelijk weer openkan, de nachtklok verdwijnt, we weer kunnen reizen, en de IC afdelingen van de ziekenhuizen niet langer over belast zijn.
Of het vaccin nu van de Russen of de Hottentotten komt who cares zolang het maar werkt.
.
Citaat:
Het enige waar je om geeft is dat Rusland hier een doelpunt kan scoren ten kosten van het Westen en en de EU. Meer niet.
|
De EU moest maar beter haar best gedaan hebben. Maar in plaats van dat toe te geven, nee, liever kwaad en jaloers zijn op de Russen omdat die het beter doen.
Maar de EU bestaat gelukkig niet alleen uit uw Baltische SS vriendjes. Frankrijk, Duitsland, Italie hebben al aangegeven het Russische vaccin te zullen toedienen. Tsjechie wacht niet op Europese goedkeuring, net zo min als Hongarije, ze weten dat dit lang duurt puur en zuiver om politieke redenen, niets te zien met veiligheid of volksgezondheid. Bulgarije en Griekenland hebben al aangegeven hetzelfde te doen.
En nu, omdat uw nazi Rusland haters hun wil niet hebben kunnen opleggen, zult u ongetwijfeld zeggen dat Rusland de EU verdeelt. Niets is minder waar, Rusland verkoopt gewoon een goed vaccin aan wie wil. Het zijn uw vriendjes die er een politieke zaak van maken en liever meer coronadoden zien dan het Russische vaccin toedienen.
Toen hij minister van defensie was bleek al hoe slaafs de man is ten opzichte van de VS. Een lakei eerste klas, zo hebben ze ze graag.