Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele
Mensen kunnen andere mensen kan gek verklaren of een heleboel soorten "psychiatrische dingen", zelfs dagdromen.
Maar een mens kan een foto-apparaat niet gek verklaren.
Eerder integendeel mensen worden gek van zulke fotos en zoeken naar idiote verklaringen die ze toch niet gaan vinden omdat ze het gewoon niet willen aanvaarden. Daarom gaf ik die ene case van Rex Heflin, en in die 40 blz kan men mooi lezen hoe zot het militair en ufologen werden van die 4 fotos. Zelfs tot vandaag.
Die Rex Heflin was een maintenance highway engineer die het ook gewend was met militairen om te gaan, want de militaire basis lag in zijn werkgebied. Hij dacht gewoon dat hij een experimenteel vliegend tuig had gefotografeerd.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Verdringing
Of beter als men te snel rijdt en de radar zorgt ervoor dat de flits van het foto-apparaat afgaat is dat wettelijk een feit en wordt door iedereen geaccepteerd of "geloofd". Ik heb enkele fotos in mijn la waar ik me duidelijk kan herkennen achter het stuur. Daaronder de snelheid op dat moment.
Dus die fotos zijn echt. Kan ik die toch aanvechten als fake? 
|
Inderdaad. Bovendien, als men die redenering aanhoudt, dan is het precies alsof al die foto’s over ufo’s , getrokken over de hele wereld, gemaakt zijn door mensen die ermee zouden geknoeid hebben. Zeer onwaarschijnlijk.