Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Oei  wat een gezelschap
Maar kijk, liberalen houden soms goeie discours. Verhofstadt heeft daar zelfs boekskes mee gevuld.
Het is wel grappig dat we het mogen meemaken dat vrijheden totaal ingeperkt worden onder een liberale regerink.
Veel lippendienst aan vrijheid, terwijl die aan alle kanten beknot wordt. Ik ben nog altijd voor open grenzen, open blaffers. Iedereen mag binnen, we knallen af wie we niet leuk vinden. Wie overblijft mag blijven.
|
Ik ben tegen het gebruik van geweld. Ik wil geweld liever voorkomen. Eender hoe. In de eerste plaats voor mezelf en voor al wie me lief is. Maar als ik word aangevallen zal ik mij verdedigen. Te vuur en te zwaard als het niet anders kan. Wie mij kent wéét dat.
Vlaams-nationalist zijn volstaat echter voor bepaalde tegenstanders om te insinueren dat ik geweld uitlok.
I rest my case.
Wat de "boekskes" (burgermanifesten) van Verhofstadt betreft, die liggen allang onder het stof. Er blijven alleen loze woorden, gebroken beloften en flagrante leugens van over. De auteur ervan is de enige die er beter van is geworden.
Zijn partij ging holder de bolder de berg af.