Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
De eerste vraag die ik mij stelde was waarom het WHO de moeite deed om tot daar te gaan.
Om de waarheid te achterhalen ?
|
Stel U voor dat ze niet zouden gegaan zijn. Wat we van de WHO moeten denken is niet heel duidelijk he. Maar als we de WHO het voordeel van de twijfel geven, wat moeten ze doen ? Niet gaan, zou willen zeggen dat men zegt dat ze het in de doofpot willen houden. Gaan, wil zeggen dat ze onderhevig zijn aan de Chinese propaganda.
Maar de Chinezen doen zelf niet enorm hun best om het willen uit te vissen, dat is het zachtste wat ge kunt zeggen. In de eerste helft van 2020 hadden ze hun universiteiten zelfs het bevel gegeven om alle onafhankelijk onderzoek naar de oorsprong van covid stop te zetten, ik weet niet of je je dat nog herinnert.
Mochten ze echt clean zijn, zou je niet denken dat ze zelf gelijk zotten zouden zoeken naar die oorsprong, al ware het maar om te zien of ze dat de volgende keer niet kunnen beletten ? En denk je niet dat we publicatie na publicatie zouden zien van het onderzoek dat daar oprecht naar zou gevoerd worden ? Het lijkt echt wel of het de Chinezen niet kan schelen, en ze het eerder genant vinden dat men die vraag stelt, he.
Je zou denken dat zo een commissie tonnen en tonnen onderzoek cadeau krijgt van waar ze overal al gezocht hebben, welke pistes ze zelf opgegeven hebben, waar ze wel nog zitten te zoeken en zo voort he.
Maar nee, het enige wat ginder gebeurd is, is van wat wetenschappers geinterviewd te hebben die verklaard hebben dat ze niet op zulke virussen onderzoek deden en zo een dingen niet gedaan werden in hun labo's.