Los bericht bekijken
Oud 28 februari 2005, 19:27   #97
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe
Hmmm... bezoek jij die site dan?, en ik die dacht dat dat geen papje naar u mondje zou zijn.
het verbaast me enorm

wat mijn keuze in boeken betrefd.....misschien staat de boodschap u niet aan, maar er zijn wel degelijk problemen met de mensenrechten in een moslimland als turkije, of beter gezegd het gebrek er aan, en dit ontkennen is pure redicularisering van het probleem, als ook de blijvende ontkenning van de turkse genocide op een minderheden bevolking genaamd de armenieers, of de onterechte bezetting van cyprus misschien kan je eens gaan grasduinen in relevante sites of boeken zodat je eens een andere kant van turkije leert kennen, buiten de aantrekkelijke vakantiebrochures van het land.

mijn advies sinan is het volgende haal u reukorgaan uit de jet air lectuur en ruik (lees) eens een rapport over de mensenrechten interpretatie van turkije

www.rsf.fr/comp-turquie
www.info-turk.be

en als je dan nog van mening bent dat het een heugelijk iets is dat turkije gaat toetreden tot de europeese unie....
Moge god ons bijstaan want het gezond verstand is verdwenen.
Waarom lees je niet de Nos, veel objectiever. Daar kan je vinden er zijn nog steeds mensenrechten problemen, maar dat was al duidelijk. Zo zijn er volgens Amnesty ook mensenrechten problemen in ander Europese landen. Onlangs reageerde frankrijk nog fel tegen een nieuw plan, die meer rechten aan minderheden gaf het land gebruikte als argument: ''Hiermee komt de éénheid van Frankrijk in gevaar''.
Ik wil hier niet met de ene fout een adere fout goedpraten, maar de meeste problemen van Turkije zullen in de 15 jaar durende onderhandelingen opgelost worden, niemand zei ook dat Turkije morgen moet toetreden,
Mvg
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden