Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma
Wie denk jij te zijn om te wanen dat gij of de staat voor mij zou mogen beslissen of ik tegen mijn wil proefkonijn moet zijn voor een medisch experiment?
Gij kiest voor vaccinatie en ik heb DATZELFDE RECHT om vaccinatie te weigeren of denk jij meer te zijn dan mij?
Er wordt niks verplicht tegen de grondwet en mensenrechten in en dat weten de politici maar al te goed, dat wagen ze niet want dat betekent politieke zelfmoord.
Dat is overigens een privé domein waar ze als bestuurders zich niet te bemoeien hebben, dat is hun job niet om de persoonlijke levenssfeer van burgers te willen bepalen! Dat is geen onderhoud aan het wegennet, hé.
De pokken zijn in de jaren '70 afgeschaft en polio is enkel nog verplicht omdat het veel geld opbrengt want hier is polio al heel lang uitgeroeid.
En neen, nooit zal ik mij laten vaccineren, NOOIT, ik hecht meer waarde aan mijn leven dan er roekeloos russische roulette mee te spelen voor winstbejag van hebzuchtige farmaceuten.
Kiezen jullie maar vrijwillig voor vaccinatie maar denk eraan: ik heb datzelfde recht tot kiezen en het is op je eigen risico want de farmaceut is juridisch al niet aansprakelijk voor de onbekende gevolgen van dit medisch experiment.
Ik vermoed dat bij pro-vaxxers weer die afgunst speelt: als ik mij uit angst laat vaccineren, dan moet iedereen gevaccineerd worden. Onverdraagzame, bange azijnpissers die zelfs hun moeder het licht in de ogen niet gunnen.
|
Je bent reeds gevaccineerd zoals ik reeds eerder zegde: nameijk tegen polio, pokken en (eentje die ik vergeten was) mazelen. Dat zijn verplichte vaccinaties. Voor mij mag Covid daar nog gerust bij. Maar kom, je overleeft het wel hoor...