Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Nee, DEZE corona vaccins. Er is geen enkele aanwijzing dat deze vaccins op termijn iets goeds doen, en daarmee bedoel ik: binnen 6 maanden of 1 jaar.
|
we zijn ocharme 2 maand aan eht vaccineren en gij weet al heo de toestand binnen een jaar zal zijn

.
Citaat:
Met andere woorden, tot nu toe is het massief toedienen van vaccins aan mensen die niet speciaal zwaar ziek zouden worden EEN PURE GOK.
|
uiteraard, da jaar research en die decennia onderzoek naar griepvirussen is eigenlijk een hoax?
Citaat:
Dat deze vaccins wel nuttig zijn voor risico patienten voor de paar komende maanden, DAT is wel aangetoond, en DAAR zijn ze nuttig. Maar dat is dan ook het enige.
|
als ze nuttig zijn voor risicopatenten, waarom hebben ze dan geen zin bij gezonden? de bedoeling van een vaccin s dat ge gezond blijft hé
Citaat:
Dat deze vaccins in staat zouden zijn om corona de wereld uit te werken, zoals in het originele Plan was opgenomen, is nu zo goed als uitgesloten.
|
dat heeft ook nooit iemand beweert. heo deze drogreden heet moogt ge zelf opzoeken
Citaat:
1) men gaat de immuunontwijkende varianten gewoon stimuleren
|
waarom zien we dat dan bij polio niet?
Citaat:
2) men heeft totaal geen idee van het ziektebeeld van een gevaccineerde onder een nieuwe variant.
|
da ziektebeeld zal niet veranderen. Er speelt heir gene turbo-evolutie hé

.
Citaat:
Ik zou het veel en veel redelijker gevonden hebben om te wachten met massieve vaccinatie tot men dat wat beter had geweten. Voor mijzelf wens ik te wachten om gevaccineerd te worden tot aangetoond is dat het vaccin de zaken niet erger maakt als men nadien een nieuwe versie van corona opdoet.
|
jij wil neit gevaccineerd worden, zeg dat toch gewoon
[quote]We zouden gewoon nadien de dosissen moeten opstapelen, niet toedienen, en naar Israel kijken gedurende 6 maanden of 9 maanden of zo. [/QUOT
waarom neit ineens jaren? best een decennium zodat we zicht krijgen op de langere termijn