Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI
Mijn bronnen tonen dat het Pfizer mRNA minder veilig en effectief is dan de klassieke vaccins. Maar dan noemen meelopers van deze criminele niet verkozen dictatoriale organisatie mij anti vaxxer.
Wat heb ik geleerd? Big Pharma liegt om de kassa te doen rollen en moffelt ongemakkelijk nieuws al te graag onder de mat. Onze overheden collaboreren met die fabrikanten en gaven als enige de fabrikant complete immuniteit.
Wij burgers hebben niets om op terug te vallen maar worden wel via propaganda geconditioneerd ons schuldig te voelen als we niet vaccineren.
Blind leading the blind.
SOLUS CHRISTUS
|
Tonen jouw bronnen ook niet aan dat mensen met lichte hartklachten toch stents gestoken worden, zelfs al is het niet nodig? Want kassa kassa?
En tonen jouw bronnen ook niet aan dat huisartsen vaak geneesmiddelen voorschrijven waarvan de ingewijden weten dat je dan na drie maanden een heel andere ziekte krijgt? Kassa kassa voor huisarts en big farma.
Wel, ik heb geen bronnen. Maar ik ben wel ferm content over die big farma dat die die vaccins in mekaar hebben kunnen boksen, met financiële steun van overheden van meerdere landen, op tijdspannes die tot hiertoe voor onmogelijk geacht werden.