Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga
Wat denk je, ga je dan een vaccin laten zetten of niet ?
|
Mijn vraag zou simpel zijn: mag ik de studie zien waar een groep bestudeerd wordt van mensen die ziek waren van een nieuwe variant, en binnen die groep, welke het relatieve risico is om zwaar ziek te worden/ te sterven als functie van gevaccineerd te zijn. Verlaagt, verhoogt, die kans of zijn die dingen onafhankelijk.
Als dat verlaagt of onafhankelijk blijft neem ik dat vaccin. Maar ze moeten mij eerst die studie tonen. Als dat verhoogt zou het raar zijn dat die vaccins niet onmiddellijk uit de markt genomen worden. Maar op die agentschappen kunnen we tegenwoordig niet zoveel meer rekenen. Die "wachten" op studies, ook al zijn die studies er. Ik speel dus mijn eigen agentschap, en zolang het niet aangetoond is, neem ik dat niet. Als het wel goed is aangetoond, dan heb ik daar geen problemen mee. Met al de rest van het vaccin heb ik geen problemen, van die bijwerkingen en zo.
Dat komt ook omdat ik 50+ ben. Mocht ik 30- zijn, dan zou het bij definitie idioot zijn om een vaccin te nemen hiervoor.