Los bericht bekijken
Oud 27 februari 2021, 20:49   #133
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Patrick, besef je eigenlijk wel wat je zegt ?
Je hebt het goed zitten hé. Of doe je maar alsof.
Ik extrapoleer, kijkende hoe de evolutie gegaan is het laatste jaar, en ik trek dat door.

Denk wat je dacht dat niet mogelijk was 1 jaar geleden. Denk wat je dacht dat niet mogelijk was "na de Grote Lockdown" in het voorjaar vorig jaar. Kijk waar we nu staan.

Aannemende dat het vaccinatie gedoe een gigantisch fiasco wordt, na eerst even gedacht te hebben (zoals na de Grote Lockdown vorig jaar in maart/april) dat het voorbij was, om te beseffen dat we het ergste nog niet eens gehad hebben, en aannemende dat men nu overtuigd is dat de bron van besmettingen de prive sfeer is en de persoonlijke contacten in de intieme prive sfeer, hoe denk je dat het verder gaat verlopen in het komende jaar en het jaar daarop, als telkens maar blijkt dat de golven heviger en heviger terugkomen en de kwakzalvers meer en meer nutteloze dingen aan de man brengen ?

Ik zou denken dat gezinnen uiteenhalen de volgende stap is. En daarop met veel technologie op toezien. Geen fysieke contacten meer, punt. Enkel nog nu en dan een TOEGELATEN uitzonderlijk contact, en met de nodige voorzorgen, testen en vooral aanvraag en controle he. Men heeft dat zonder veel poespas gedaan met WZC bewoners, vorig jaar. Dat ging toen he. Wel, ik zie niet in waarom dat niet veralgemeend zou worden.

En zo krijgen we die epidemie wel onder controle voor de komende decennia.
Men wordt daar wel aan gewoon hoor. Eerst doet dat raar. Maar nadien went dat wel. Je mag zoveel virtueel contact hebben als je wil he (tenminste als je geen verkeerde dingen zegt over de maatregelen natuurlijk, om geen weerstand te propageren..., dus dat wordt ook beter gecontroleerd).

Laatst gewijzigd door patrickve : 27 februari 2021 om 20:53.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden