Los bericht bekijken
Oud 3 maart 2021, 23:10   #15
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ik vermoed dat het slachtoffer blank is, vandaar geen prioriteit voor de feministen van dienst.
Ik vermoed ook dat de daders 'licht getint' zijn, vandaar ook géén prioriteit voor feministen.

Mocht het slachtoffer allochtone roots hebben en de daders witmansen zijn, dan zou dat uiteraard wél een prioriteit vormen voor de Dolle Mina's.
Ik denk dat u wat te ver gaat met uw veronderstellingen. Of tenminste ten onrechte alle feministen over een racistische kam scheert.

De makke van details en opinies ontdane berichtgeving in de pers rond deze zaak is echter bijzonder storend. Ik zou redelijkerwijze iets verwachten in de zin van 20 jaar. 7 jaar effectief. Men geeft door stilzwijgen echter de boodschap dat een lage straf het uitstel (!) een geschikte straf is voor zo'nn groffe misdaad.

Op zo'n moment denk ik echt 'corrupt apenland' terwijl ik zonder te veel moeite een traan zou kunnen laten bij dit onrecht.

Trouwens....zelfs in veel zogezegde echte 'apenlanden' vol machisten zou je veel zwaardere straffen zien. En straatprotest bij dit vonnis.

Laatst gewijzigd door Bach : 3 maart 2021 om 23:16.
Bach is offline   Met citaat antwoorden