Los bericht bekijken
Oud 4 maart 2021, 11:01   #198
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Jij weet een mens te triggeren hoor...
Mooi, als er tenminste iets blijft hangen van wat ik je schrijf.
Citaat:
God wil niet de enige zijn, God IS de enige schepper.
De microwezentjes zijn de ware eeuwige scheppers.
Citaat:
De mens keerde zich van zijn erfgoed af en begon de geest van de antichrist uit te bouwen. Nu gaat de mens zichzelf synchroniseren met die geest via AI en vaccins vol nanotechnologie.
Dat is de vooruitgang van de wetenschap en de technologie, zoals ook jouw computer daar deel van uit maakt.
Jezus kon niet eens schrijven, die arme stakker.
Maar anderen hebben er dan een wonderbaarlijk verhaal van gemaakt.
Citaat:
Wie zich van Hem afkeert kan er dan ook niet bijkomen. Wie het teken van het beest neemt verliest daarbij zijn ziel.
Ik zeg dat Jezus zelf een Beest was, het grootste Beest de mensen die zijn onzin niet wilden geloven voor eeuwig in de hel te willen laten branden.
Maar jij verbeeldt je natuurlijk dat je naar de leer van Jezus leeft.
Ik zou dan graag willen horen hoe je dat doet.
Want de kans is zeer groot dat ook jij zult branden.

Lees maar eens of je aan al de onderstaande plichtplegingen kunt voldoen:

Mattheus 5:17 Meent niet, dat Ik gekomen ben, om de wet of de profeten te ontbinden; Ik ben niet gekomen, om die te ontbinden, maar te vervullen. 18 Want voorwaar zeg Ik u: Totdat de hemel en de aarde voorbijgaan, zal er niet een jota noch een tittel van de wet voorbijgaan, totdat het alles zal zijn geschied. 19 Zo wie dan een van deze minste geboden zal ontbonden, en de mensen alzo zal geleerd hebben, die zal de minste genaamd worden in het Koninkrijk der hemelen;

Mattheus 7:13 Gaat in door de enge poort; want wijd is de poort, en breed is de weg, die tot het verderf leidt, en velen zijn er, die door dezelve ingaan; 14 Want de poort is eng, en de weg is nauw, die tot het leven leidt, en weinigen zijn er, die denzelven vinden.

Mattheus 12:31 Daarom zeg Ik u: Alle zonde en lastering zal den mensen vergeven worden; maar de lastering tegen den Geest zal den mensen niet vergeven worden.

Mattheus 12:36 Maar Ik zeg u, dat van elk ijdel woord, hetwelk de mensen zullen gesproken hebben, zij van hetzelve zullen rekenschap geven in den dag des oordeels.

Mattheus 19:24 En wederom zeg Ik u: Het is lichter, dat een kemel ga door het oog van een naald, dan dat een rijke inga in het Koninkrijk Gods.

Mattheus 5: 22 Doch Ik zeg u: Zo wie te onrecht op zijn broeder toornig is, die zal strafbaar zijn door het gericht; en wie tot zijn broeder zegt: Raka! die zal strafbaar zijn door den groten raad; maar wie zegt: Gij dwaas! die zal strafbaar zijn door het helse vuur.

Mattheus 7:21 Niet een iegelijk, die tot Mij zegt: Heere, Heere! zal ingaan in het Koninkrijk der hemelen, maar die daar doet den wil Mijns Vaders, Die in de hemelen is. 22 Velen zullen te dien dage tot Mij zeggen: Heere, Heere! hebben wij niet in Uw Naam geprofeteerd, en in Uw Naam duivelen uitgeworpen, en in Uw Naam vele krachten gedaan? 23 En dan zal Ik hun openlijk aanzeggen: Ik heb u nooit gekend; gaat weg van Mij, gij, die de ongerechtigheid werkt!

Lukas 18:17 Voorwaar, zeg Ik u: Zo wie het Koninkrijk Gods niet zal ontvangen als een kindeken, die zal geenszins in hetzelve komen.

Openbaring 20:15 En zo iemand niet gevonden werd geschreven in het boek des levens, die werd geworpen in den poel des vuurs.

Nu, voor jou dan maar te hopen dat je in het boek des levens staat geschreven.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden