Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek
Beste,
U doelt duidelijk op de negationismewetgeving. We weten ondertussen wie u bent (of toch ten minste een van de mensen die het account pontifex bevrouwen) en we begrijpen in het licht ook die mening. Knuppel is nu eenmaal iemand van Vlaams nationale insteek en haar mening omtrent de collaboratie is al meermaals duidelijk gemaakt op dit forum. Uw (en dus haar) aanval op de negationismewetgeving is daarom niet vreemd.
Ik zal nooit richting een rechtbank stappen hieromtrent, maar u zal dan ook moeten accepteren dat negationisme gewoon wordt benoemd zoals het is: vergoeilijking van de misdaden van de voorouders van vele vlaams nationalisten.
Het betreurt mij ook ten zeerste dat u deze enorm willekeurige manier van modereren handhaaft. Het zou u passen mocht u de moderatie overlaten aan een meer neutraal persoon, waar effectief her hervitaliseren van dit forum centraal staat, want nu bloedt het dood. Dood dankzij het irritante geban voor futiliteiten. Dankzij wat alle schijn heeft van persoonlijke afrekeningen door de moderatie.
Met vriendelijke groet,
-T
|
Beste,
Voorlopig wordt wat niet wettelijk is verwijderd.
Wat mij betreft zou elke opinie vrij mogen geuit worden, en op zijn beurt mogen afgebrand worden.
Dat is de essentie van discussie.
Heel raar dus, dat u me vastpint op slechts één 'onwettige' opinie.
Terzijde: het is perfect mogelijk (en hier ook toegelaten!) om een idiote opinie alsdusdanig te benoemen, zonder daarom de poster als een idioot te vermelden.
Ik snap niet dat een zelfs hele hoop oudgedienden van dit forum, dat immense verschil nog niet doorhebben.
Ik zal het voor die mensen nog eens herhalen:
1/Zeg NOOIT:"Jij bent een idioot!"
2/Zeg wel:"Wat u in bovenstaande tekst schrijft klinkt idioot, en wel om volgende redenen:........"
1/=schelden (ook als het de waarheid is) en is NIET toegelaten.
2/=op een volwassen onderbouwde manier discussiëren en is zéér wenselijk.
Is het nu duidelijk?
Kan u daar mee leven?
Pontifex.