Discussie: Wartaal-draad
Los bericht bekijken
Oud 4 maart 2021, 14:07   #1
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard Wartaal-draad

Gisteren ging ik naar de cinema, en ik hoor u al denken "olé ola!", maar zo ver is het uiteindelijk niet gekomen. Ik was kennelijk wat te lang weg geweest, want toen ik thuiskwam vond ik mijn behang niet meer. Gepikt was het niet, want er stond curry in de ijskast, maar toch, met die regen weet je nooit.

In ieder geval, een paar minuten later moest ik dan toch aan vochtbestrijding doen, want de katten hadden mijn spel als krabpaal gebruikt tijdens mijn slaap. Die wonden waren echt lelijk en er kwam etter uit. Die etter spetterde vervolgens tegen mijn net-beschilderde muren (omdat ik mijn behang kwijt was, heb ik maar geschilderd). Ik ben niet zo'n fan van gele muren, maar ik moest toch iets met die currysaus doen.

Om een lang verhaal kort te maken: Ik lag dus op de spoed want mijn darmen lagen overhoop. Ik kreeg onmiddellijk een kontmasker want de chirurg kon de geur niet meer aan. Die werd dan aangesloten op de vaatwasser in de Operatiekamer. (Tip: De scalpels moeten altijd op 60 graden)

Goed, de man begon aan de operatie. Ik was lokaal verdoofd, dus ik kon alles meevolgen. Mijn darmen werden er uitgehaald en aan de gendarm gegeven, die vervolgens met zijn "bassengeske" de fit zocht en hem plakte. De binnendarm werd teruggeplaatst, de fit was herstelt, en ik mocht meteen met de fiets naar huis.

Toen ik thuis kwam heb ik mijn katten gezegd dat ze het nooit meer mochten doen, maar ze rolden met hun ogen en gingen vervolgens de krant lezen.

Typisch katten eigenlijk.

Graag uw bevindingen hierrond.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden