Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove
Inderdaad maar of er ook iemand de telefoon opneemt is weer een andere vraag.
Een vriend van mij probeerde het online maar om een of andere reden wou het niet lukken ( het is geen digibeet)
Hij heeft naar eigen zeggen een halve dag moeten proberen om binnen te geraken bij die gangsterbende.
Een geluk dat hij als gepensioneerde wat tijd heeft voor al die onnozelheden.
|
Telefoon begint in deze covid-tijden een echte pest te worden. Elke administratie heeft online mogelijkheden om afspraken te boeken middels een paar doodsimpele klikjes. Maar toch proberen oenen elke dag te bellen naar een keuringsstation, proberen ze te bellen voor een afspraak op DIV, of bij hun bank. Waarbij ze zelf allemaal gefrustreerd zijn omdat ze lang in de wachtrij staan... En uiteraard allemaal bellen op maandagmorgen, liefst allemaal tussen 9 en 10
Om bij keuringsstations te blijven : dat van Brakel ken ik goed. Twee administratieve bediendes die hun job goed kennen en snel en efficiënt werken. Die doen de ontvangst, selecteren de benodigde documenten, rekenen af, beheren de agenda's van de keurders en doen de boel vlot draaien. Wie echt denkt dat die klanten gaan laten wachten omdat er een digibeet per se wil bellen met zijn ongestructureerde en veeeel te lange uitleg dwaalt. Telefoon nemen ze op als de laatste klant zijn dossier in orde is.