Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo
Maar waarom zou uitgerekend jij willen "bewijzen" dat de holocaust nooit heeft plaatsgevonden?
|
Iets rechtzetten: ik ben helemaal geen holocaust ontkenner. Ik heb het hier over het VERBOD om dat te ontkennen, niet over het ontkennen zelf. Het verbod om een of ander "gekend" gegeven te ontkennen is wel heel theocratisch.
Maar je raakt inderdaad de reden waarom ik zelfs niet eens begrijp waarom er daar een verbod zou moeten op zijn, om exact de reden die je aanhaalt: als je een holocaust aanhanger bent, dan is het laatste wat je wil, toch die ontkennen, niewaar ?
(en nee, ik ben niet speciaal een holocaust aanhanger ook niet: ik ben een genocide aanhanger, maar niks speciaals tegen Joden).
Citaat:
Voor u moet dat toch de grootste verwezenlijking zijn die de mensheid ooit heeft voortgebracht?
|
Bijlange niet: het is een van de grootste mislukkingen ooit
Kijk wat de bedoeling daarvan was, en kijk wat het uiteindelijk als resultaat heeft opgeleverd. Dan begrijp je dat het het omgekeerde heeft gerealiseerd dan wat er de bedoeling van was. De holocaust is, met andere woorden, een serieuze waarschuwing voor elk genocidair brein: bezint eer ge begint ! Wees verdorie zeker van uw stuk ! Laat niks aan het toeval over ! Want als het mislukt, ontploft het zwaar in uw gezicht en krijgt ge het omgekeerde resultaat.
Maar die holocaust wet gaat nog veel verder: je mag over de holocaust niet eens een "positieve opinie" hebben. Nu is DAT wel bijzonder eigenaardig voor een HISTORISCH gegeven. Men dient goed te begrijpen dat als een voorval in het verleden, vooral een dat zoveel impact heeft gehad, niet zou plaatsgevonden hebben, de meesten of zelfs IEDEREEN van ons niet eens zou bestaan. De wereld zou anders zijn en die veranderingen zouden maken dat uw pa uw ma niet ontmoet heeft, of niet op dezelfde dag geneukt zou hebben, of zijn zaadcellen anders zouden gegaan zijn en dergelijke meer, wat zou maken
dat onze huidige wereld en de mensen die er rondlopen niet zouden bestaan.
Het is dus totaal van de pot gerukt om door de wet gedwongen te worden ons eigen bestaan en dat van elke van onze medemensen af te keuren.
Men zou evengoed een wet kunnen maken die de ecologische ramp die zich 65 miljoen jaar geleden heeft afgespeeld niet alleen niet ontkend mag worden, maar ook nog enkel maar betreurd zou moeten worden en heel afkeurend zou moeten gekaderd worden. Maar dan waren de sauriers nog steeds baas op aarde en waren de zoogdieren nooit echt doorgebroken he.