Los bericht bekijken
Oud 5 maart 2021, 21:59   #28
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Ik lees net dat "Belgie" al zowat 26 miljoen vaccins besteld heeft hier,daar en ginder.Dat is dus meer dan 2 keer de komplete bevolking.

Als andere naties ook zo IDIOOT bezig geweest zijn(en het ziet ernaar uit),dan kan ik helemaal begrijpen dat de fabrikanten de pedalen kwijt zijn....wel wetende dat binnen een paar maanden er procedures gestart zullen worden,desnoods met "wettelijke dwang" ,om van die contracten af te raken.....

idiots......een ingewikkeld logistiek systeem is defect vanaf het begin.......zo krijg je natuurlijk situaties van "vechtpartijen" en "schaarste" aan de grenzen...binnen twee maanden gevolgd door dumpingpraktijken....Het lijkt sprekend op de "mondmaskeroorlogen" van een jaar geleden (hoewel de stroom daar zelfs "simpeler",van China naar alhier,was)
Niet alleen de luizige ikzelf, maar voor de rest echt wel iedereen, vindt het een goede zaak dat men niet gegokt heeft op één fabrikant, maar wel degelijk op meerdere.
Zodat bij mislukken van één, er toch nog voldoende eten en drinken was bij de andere.
Valt het mee, dan vermoed ik dat de overschot graag gratis aangeboden zullen worden aan ontwikkelingslanden.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden