Los bericht bekijken
Oud 6 maart 2021, 20:25   #5847
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dus het Israelisch palestijns conflict is geen geopolitiek conflict?
ik kom net van te zeggen dat het Gaza-Israël-Egypte conflict een geopolitiek conflict is, en jij legt me deze bewering in de mond ?




Citaat:
maar extreem crimineel. meer dan een halve eeuw militaire bezetting.
Stop toch met die zever... er zijn nul komma nul Israëlische en/of Egyptische militairen in Gaza aanwezig.



Citaat:
Alle andere keuzes laat u gewoon weg.
Er zijn geen andere keuzes, die bestaan gewoonweg niet. Eenmaal gekozen voor conflict (=oorlog of terrorisme) bestaat er nog maar één finaliteit : het conflict winnen.


Citaat:
En de keuze vernietigen van de vijand , wat bedoeld u daar mee ? alle Palestijnen afmaken ? wie dat als optie ziet is een nieuwe Adolf.
Niet noodzakelijk, dat hangt af van verschillende zaken. Niet in het minste of de Gazoenen stoppen met hun raketten & andere shit.

Quiet for peace.


Citaat:
Misdaden wegmoffelen onder de noemer "geo politiek of real politiek" is wat u doet.

“ It is a virtual reflex for governments to plead security concerns when they undertake any controversial action, often as a pretext for something else.
Ga vanuit je moral high ground maar wat betogen voor de chinese ambassade, tvv van de oeigoeren, of de Turkse tvv van de koerden, of de Rohingya voor de ambassade van Maleisie.

Volgens mij ga je daar evenveel interesse voor weten te capteren als voor je betoog voor de Israëlische ambassade.

Nul komma nul.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden