Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI
En zoneen, waarom hebben ouders via de rechtbanken dan al riante vergoedingen ontvangen omdat er een verband bewezen is?
|
Uw eerste link leek mij bijzonder verdacht toen ik dit las:
"De rubella-fractie van het BMR-vaccin MMR II van Merck is gekweekt op cellen van menselijke geaborteerde foetussen."
Alsof dat ergens enig belang heeft, behalve voor religioten. Iedereen kent die cel-lijn, en dat is iets standaards dat voor enorm veel onderzoek gebruikt wordt.
De afhankelijkheid in de tijd van autisme en vaccinatie wil ook op zich niks bewijzen (kan eventueel suggestief zijn om er eens naar te kijken). Zoals ik stelde, dat autisme kan evengoed veroorzaakt zijn door het invoeren van de Euro.
Het zou interessanter zijn te verwijzen naar wetenschappelijke publicaties waar die verbanden aangegeven worden.
Een rechter spreekt geen wetenschappelijke waarheid he. Die oordeelt en twijfel moet ten voordele komen van de zwakste. Hij zal misschien zelfs een "straf" hebben willen uitspreken tegen een farmabedrijf dat misschien niet voldoende hard gezocht had naar enige bijwerking of zo, he.
Nu, zo een bijwerkingen zijn niet a priori uit te sluiten. Mocht het echt om een factor 4 gaan, dan denk ik niet dat dat onopgemerkt zou blijven, men zou dat ergens anders ook wel vaststellen he.