Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Als dat pseudo-inclusief beleid er eigenlijk in bestaat om aan niet-fascisten op te dragen om de grillen van fascisten leren te respecteren, dan is dat wel degelijk een fascistisch beleid op zich he.
|
Dit is natuurlijk een politiek zeer tendentieuze zin.
Dat moet natuurlijk kunnen, doch het legt het beginpunt van de discussie een pak moeilijker. Wat op zich ook geen probleem mag zijn, moeilijke discussie zijn meestal het interessants
Citaat:
Als men elke vorm van kritiek of "discriminatie" van aanhangers van een fascistische doctrine wettelijk wil bestraffen, onder het mom van inclusieve maatschappij, dan kan men niet anders dan dat beleid zelf als onderworpen aan dat fascistische gedachtengoed bestempelen, en per definitie dus als extreem rechts.
|
Sorry, maar dit is een heel politiek tendentieuze zin, waar eerst de randvoorwaarden moeten besproken worden voordat deze aanleiding kan geven tot een echte discussie.
Op geen enkel moment heb ik ergens vernomen dat ELKE vorm van kritiek op de islam, want rond die hete brij bent u nu aan het dansen, zou moeten bestraft worden.
Hier kan alleen een echte discussie ontstaan als aangetoont wordt dat ALLE kritiek, zoals u schrijft strafbaar zou willen gemaakt worden.
Citaat:
Wie het scheef bekijken van doctrines die homofobie als de regel hanteren, en vrouwen-onderdrukking met al dan niet externe symbolen propageren, zelf buiten de wet wil stellen, is uiteraard een aanhanger van homofobie en van vrouwen-onderdrukking, he. En dus een fascist. Wie het propageren van humor en van mensen die met zulke fascisten willen spotten, door de wet wil laten bestraffen, is uiteraard ook een fascist.
|
Niemand wil het scheef bekijken van moslims buiten de wet stellen. Ik begrijp niet waar u naar toe wil, tenzij men een extreem zwart wit denken gaat hanteren dat nooit kan worden toegepast tenzij men streeft naar een uniculturele samenleving met slechts één politieke voorkeur.
Ik neem aan dat U wel echt intelligent genoeg bent om het absurde van uw uitgangspunt in te zien.
Citaat:
Uw pseudo-inclusieve maatschappij is met andere woorden, een fascistische doctrine.
|
Tot die conclusie KUNT u nooit komen, zelfs niet met uw vertrekpunten. Het streven naar het betrekken van "fascistoide" groepen (de islam dus, wat totaal iets anders is dan een fasistoide groep) kan nooit als een fascitoide doctrine worden gezien.
Als u die totaal verkeerde redenering doortrekt moet u tot het besluit komen dat Pre-nazi Duitsland een fascistoide systeem was omdat de NSDAP mocht meedoen aan de verkiezingen.
Als we dan uitgaan dat het VB een racistische en fascitoide partij is, is het laten deelnemen aan de verkiezen en het laten toekennen van besuurders van die partij een fascistoide doctrine....ik vrees dat u nu net dat NIET wou bewijzen.