Los bericht bekijken
Oud 21 maart 2021, 21:53   #85
Rapture
Staatssecretaris

Rapture's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je fietst handig om je flater waartegen ik reageerde.
Ook in deze post hierboven: de belangrijkste reden waarom Afrikaanse landen een inenting eisen tegen de gele koorts, is om de verspreiding tegen te gaan. Als je wordt besmet door een besmette mug, en daarna gestoken door een onbesmette mug, dan heeft die mug het ook zitten, en zal andere mensen kunnen besmetten.

Afijn, het is vermoeiend om gezellig te keuvelen met mensen die menen dat zij alleen het licht weten schijnen.
Nogmaals: ik verkies simpelweg de meerderheid van onze wetenschappers en artsen te volgen. Blind volgen.
Net zoals ik de spoedarts in mijn living niet bevroeg of zijn toestel om mijn tikker te checken wel geijkt was; of de spoedarts in het ziekenhuis niet vroeg naar het merk van het pilleke dat ik moest nemen; of de hartchirurg die een diepe snee in mijn pols gaf om er een camera in te steken, of die wel zijn handen gewassen had enz.

En als iets echt te vermoeiend wordt, dan krijgt ge er de schijt aan.
Het zijt gij wel die eerst bezig zat enkel in vliegtuigen te willen zitten waarin iedereen gevaccineerd is tegen corona en daarna afkwam met het totaal ontoepasselijk voorbeeld van gele koorts.

Je loopt geen enkel extra risico indien je in een vlieger zit waarin niemand tegen gele koorts is ingeënt.

Straf, de schoof wilt dat al zijn medepassagiers gevaccineerd zijn maar eens ter plaatse maakt het hem niet meer uit of de inwoners gevaccineerd zijn. Als je het dan toch op veilig wilt spelen, blijf je beter weg uit landen met een lage vaccinatiegraad.