Los bericht bekijken
Oud 23 maart 2021, 13:38   #65
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Als gij denkt dat alleen woontorens sociale woninge zijn ben je grondig verkeerd.

Om in uw buurt te blijven raad ik U aan eens een kijkje te gaan nemen in de Impeleer te Sint Pieters leeuw. Ik vind dat alle behalve woonblokken.

U zou er versteld van staan hoeveel verborgen welstellende er in sociale woningen hokken net als u er versteld van zou staan hoeveel mensen er met torenhoge schulden wonen in kasten van villa's.

Hier een sociale woonwijk in uw buurt. Ik vind dat reuze meevallen
Mijn buurt ?? Ik ben al twintig jaar uit Brussel weg.
Ik heb twee jaar in een sociale appartement gewoond, en na die twee jaar was mijn loon verhoogd, en dus ook mijn huishuur. Voor de prijs die mij bij die maatschappij te wachten stond, kon ik ook terecht op de gewone huurmarkt, en dus verliet ik die marginale omgeving.
Als er "welstellenden" toch een sociale woning krijgen, betalen ze ofwel bovenmatig huishuur, ofwel is de verhuurmaatschappij een "foefelaar", want normaal moet je jaarlijks uw aanslagbiljet tonen om uw inkomsten te checken. En die woningen op die foto kunnen er dan misschien leuk uitzien op het eerste zicht, het blijven "kleine koten".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 23 maart 2021 om 13:39.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden