Los bericht bekijken
Oud 24 maart 2021, 20:11   #4
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Euh.. hoezo komt gij erbij die vraag te stellen..?

Op dit forum werd nogal gelachen toen men stelde dat cafés de komende honderd jaar open gingen blijven.. hier werd serieus gelachen toen men stelde dat 'eens kappers open gaan, ze open blijven'. Dat werd hier door een aantal medeforummers absoluut gewantrouwd. Sterker zelfs, er zijn hier een aantal zonderlingen die al lang geen geloof meer hebben in zowel de experts als in de politici.. 't maakt niet meer uit of de maatregelen populistisch zijn of niet.. 't zijn zonderlingen die kritisch zijn ten aanzien van het hele covid-circus.. rare mensen die zich daar vragen bij stellen, die wetenschappelijke studies uitpluizen om te horen of het officiële verhaal wel te betrouwen is.. het zijn de mensen waar jij niet van moet weten, waarvan je honend spot dat het forumvirologen zijn, pseudo-experts en weet ik veel wat nog allemaal. Mensen die jij leest als je nog eens goesting hebt om te lachen.. Het zijn ook de mensen die jij achterlijk noemt, asociaal, losers, ... Al die mensen hebben nauwelijks tot geen vertrouwen meer..

Weet je wie volgens mij wel zulke politiekers met populistische dingen gelooft..? Jij. Blindelings zelfs. Alé, volgens mij hé.. Maar eender hoe, 't is goed dat ge vragen begint te stellen natuurlijk..

Forumvirologen, pseudo-experts,...
De grote baas v.d. Belgische nijverheid: 24/24 u en 7/7 dagen vaccineren !
DAT is een oplossing, weliswaar niet 100 % maar toch in de juiste richting.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden