Los bericht bekijken
Oud 3 maart 2005, 13:39   #151
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door malinois
Ik ben er niet naar gaan zoeken (ben geen ramptoerist), maar volgens mij zijn die beelden van vliegtuigen die in de WTC-torens vliegen grijs gedraaid en nog altijd te bekijken op diverse websites. Bovendien worden ze door de beeldpers nog vaak verwerkt in documentaires en historische overzichten.

Maar zelfs al had u gelijk dat de FBI alle beelden wilt laten verdwijnen. Dan heeft u hoogstens een VERMOEDEN dat ze iets willen verbergen - en laat de thrillerschrijvers daar maar over fantaseren - maar volstrekt geen BEWIJS dat ze medeplichtig zouden zijn.
We hebben NOOIT het vliegtuig gezien die in het pentagon vloog. Nochtans staan er ettelijke camera's rond en niet alleen op het pentagon. Waarom? Dit is geen vermoeden dit is een feit en een legitieme vraag.

We hebben nooit de beelden gezien van alle kapers die incheckten, wel 2 beelden van enkele kapers in Boston airport (denk ik). Waarom?

De zwarte dozen zijn teruggevonden en worden niet vrijgegeven. Waarom? De gesprekken van de brandweermannen die gestorven zijn worden niet vrijgegeven, zelfs niet aan de familie. Waarom?