Los bericht bekijken
Oud 10 april 2021, 18:56   #306
N-VA
Parlementsvoorzitter

N-VA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ja maar ze doen dat stapsgewijs he. De eerste kanariepiet in de koolmijn werd genegeerd, en ze gingen steeds verder tot ze bij bosjes vielen. Intussen zijn we al een jaar onderworpen aan beleid waar geen kat op stemde en waarvan de vrucht boekdelen spreekt. Vlaanderen, België en zelfs de EU is aan het einde van haar Latijn gekomen. We hebben met globalisme te maken he; what’s in a name?

Als er opstand komt zal ik wel vanop afstand toekijken met mijn voeten omhoog in de hangmat.
heeej!! Verstandig!!! Dat is wat ik ook zou doen.

Revolutie's zijn over het algemeen gedoemd om te mislukken en zelfs als het een succes wordt komen er nieuwe corrupte politici in de plaats van de oude. In Europa weten we dat als we naar de geschiedenis kijken, de Arabieren wisten het blijkbaar nog niet en riskeerden hun leven. Of het nu beter is durf ik te betwijfelen maar ik denk dat het in de Arabische wereld eerder slechter zal zijn.

Edit: vergeet Oekraïne niet! Nu zijn ze een groot deel van hun grondgebied kwijt. Daarvoor laat een mens zich al eens afschieten, toch?

Vroeger toen ik nog jong en naïef was toen was ik bereid om mijn leven te geven voor mijn idealen, ondertussen weet ik beter.

Laatst gewijzigd door N-VA : 10 april 2021 om 18:59.
N-VA is offline   Met citaat antwoorden