Los bericht bekijken
Oud 17 april 2021, 06:07   #146
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Heeft deze draad nu enige andere bedoeling dan van heel de Sihame El Kaoakibi draden te herhalen?
Ja hoor als draadstarter was het mijn bedoeling de subsidiepoitiek van het Antwerpse stadsbestuur (en bij uitbreiding misschien ook van andere overheden) in vraag te stellen.

Ik kan er niet aan doen dat een komisch duo en enkele andere rechtsen hiervan ondankbaar gebruik maken om dit helemaal af te wentelen naar iets anders en deze draad proberen te verkloten door dit alweer maar tot El Kaouakibi te verengen.

Trouwens de houding van De Wever in deze vind ik verbazingwekkend positief. De Wever toont zich een waardig burgemeester / baas van het Antwerpse schepencollege
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/04...et-s-go-urban/
Citaat:
De Wever na audit El Kaouakibi: "Wie geld geeft aan iemand die oplichter blijkt, draagt politieke verantwoordelijkheid"
Waarmee zelfs BDW mijn mening deelt en dus ook als bewijs kan aangedragen worden dat het opstarten van deze draad totaal terecht is, de titel ervan niet misleidend is en dat deze draad echt wel bestaansreden heeft in de afdeling "binnenland" waar de Belgische politiek (waar de Antwerpse dus onder valt) politiek bediscuteerd wordt.

Hiermee is eigenlijk voor mij de kous af. BDW erkent de politieke verantwoordelijkheid. Nu nog afwachten wat hij daar mee gaat aanvangen.

Geef nooit een boomerang aan idioten

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 17 april 2021 om 06:19.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden