Los bericht bekijken
Oud 17 april 2021, 09:00   #17
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Browser heeft tot hiertoe 81,958 Trackers & ads blocked

Misschien klinkt het best dramatisch maar de boodschap is en blijft, schrijf niet op alles in waar u maar weinig of zelden gebruik van maakt.

Moet men een verwijt sturen naar Google toe, NEEN want alles wat te vinden is op Google is 'gratis' aangeboden.

Het 'enige' wat zij doen is iedereen die er op ingelogd is of er gebruik van maakt, in kaart brengen.

Men krijgt zoals ik al schreef prima de mogelijkheid om de pop-up vensters zoals "Voordat je verdergaat naar Google Zoeken" weg te werken.

Zoekt u iets op met Google en u scrolled helemaal naar onder van de pagina zal u zien staan in sommie gevallen ...

België -'nieveranslesbains' - Gebaseerd op je internetadres - Precieze locatie gebruiken - Meer informatie

Klik daar preciese locatie weergeven en dan krijg je

België Locatie niet beschikbaar - Gebaseerd op je internetadres - Meer informatie ...

Ok, gebaseerd op Internetadres kan nog alle kanten uit.

Er zijn meer -en meer mensen die van het standpunt uitgaan: men heeft er geen zaken mee wie of wat ik ben en soms ook een beetje lijden aan achtervolgingswaanzin.

De beste optie voor dat laatste is Internet abonnement buitensmijten en gaan wandelen?

Laatst gewijzigd door Universalia : 17 april 2021 om 09:16.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden