Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI
Ik gebruik medisch en recreatief. Laten we daar niet onnozel over doen.
Ik denk niets te weten, ik spreek voor mezelf en jij denkt het beter te weten dan mij. Dat terwijl iedereen die anno 2021 met cannabis kookt een tinctuur en infusies heeft staan.
|
Dat is uw goed recht maar een slecht uitgangspunt als het over legalisatie gaat want dan gaat het over de volledige samenleving en niet enkel over jou.
Citaat:
Het is JIJ die voor een ander bepaalt dat eten geen/een slechte manier van gebruiken is. Dus beschuldig mij niet van waar je zelf schuldig aan bent he.
|
Ik bepaal niks. Voor mijn part gebruikt iedereen wat en hoeveel hij wil.
Ik vind het alleen geen goed idee om, met legalisatie in het achterhoofd, de nadruk te hard op edibles te leggen omdat je daar, zoals je immers ook zelf aangeeft, heel wat ervaring voor moet hebben en research voor moet doen en dat hebben de vele nieuwe gebruikers bij legalisatie nog niet.
Als jij cannabis via edibles wil gebruiken, mij geen probleem.
Als je onervaren cannabis-gebruikers aan wil zetten om edibles te gebruiken, wel een probleem.
Die kunnen volgens mij beter beginnen met roken of vapen, ook al is dat niet de gezondste manier.
Maar op die manier weten ze wel wanneer te stoppen.
En dus ongelukken te voorkomen.
Want ongelukken voorkomen is wel degelijk heel belangrijk als het over legalisatie gaat. Hoe meer ongelukken, hoe meer kans dat de legalisatie teruggedraaid wordt.