Los bericht bekijken
Oud 18 april 2021, 11:24   #85
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Who cares about Christophe Deborsu.
Het feit al dat zoveel Franstaligen in Vlaanderen leven, is een meer dan duidelijk bewijs dat ze helemaal geen boodschap tegenover uw brol hebben.

Ik ken persoonlijk Franstaligen die in het diepe Vlaanderen leven, zeer ver van de faciliteitengemeenten en Vlaams-Brabant in het algemeen. En weet u wat? Ze voelen er zich prima. Ze weten zeer goed wat ze doen en waar ze leven.
En het is ook een middenvinger tegenover uw brol. Ze hebben helemaal geen boodschap tegenover het Vlaams-Nationalisme.
Hier in onze buurt wonen al een 40-tal jaren verschillende Franstalige familie's. Die moeien zich met geen enkele Vlaming en bestellen in de winkels alles gewoon in het Frans. De kinderen leren wel Nederlands in de school maar eens buiten de poort komt er geen woord Nederlands meer uit. Ze spelen ook niet met de Vlaamse buurkinderen. Als ik aan hun huizen voorbij wandel met de honden en er staat iemand buiten heb ik de gewoonte om goedendag te zeggen. Nog nooit een goedendag terug gekregen mar ik blijf dat volhouden.
Dat was dus wel off topic Trebron.... Foei.....

Laatst gewijzigd door TREBRON : 18 april 2021 om 11:26.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden